1 vecka

Redan gått  en vecka sedan jag bloggade sist. Har inte haft något intressant att dela med mig av och dessutom inte haft någon lust att blogga. Jag tror alla får sina svackor gällande skrivandet. Nu är det 2 veckors semester som gäller för min del, så ska försöka vara lite flitigare vid datorn och framförallt med bloggandet!

Har redan hunnit med en del här hemma, de är städat. Oj som här såg ut, våtdammning deluxe idag fick det bli. Så nu är de rent och fint och luktar gott. Snart ska jag iväg på date med Sophie, ut i solen och glassa tror jag det blir. Man måste ju passa på när solen är framme och vännerna är lediga!


Postat av: Emelie Lyrefors - Tro,hopp&kärlek♥

Så härligt! Ha det riktigt bra på din semester nu!! :) Kram kram

2011-06-01 @ 13:15:30
URL: http://lyrefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: