Full fart

Har gjort mitt första inköp på mekonomen genom mitt snart 24åriga liv. En styrled till sambons bil, tur jag hade artikelnummer och info på sms annars skulle jag säkert kommit hem med något helt annat, varför inte en doftgran, det är ungefär där mina bilkunskaper är ;-)

Varit på homeparty hos svärmor ikväll. Dem sålde en massa heminredning, mkt ljusstakar och pynt. Jättefint men lite väl dyrt för min smak eftersom det finns så mycket annat vi vill göra och köpa just nu och då måste man ju prioritera! Även om jag skulle kunna köpa halva katalogen bara för det var så fina saker, men man måste ju kunna ha plats till och även använda sakerna man köper. Jag har redan en byrålåda full med ljushållare och "pynt" så grejor har vi ju.

Ska strax stänga ner datorn och sova. En ny dag väntar imorgon, ser fram emot HELA dagen med spänning :)


Postat av: Emelie Lyrefors - Tro,hopp&kärlek♥

Haha nån gång är den första! :)

2011-05-18 @ 10:58:08
URL: http://lyrefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: