Lördagsmys

Har varit en dag som gått åt till att vila och ta det lugnt. Dock blev det att ruska liv i sambon för veckostädning, men det går ju så fort när man är två som hjälps åt. Så efter en timme var allt fixat och vi kunde ägna tid åt att umgås med varandra. Det behövs alltid, kvalitetstid!

Ikväll är det soffhäng i ensamheten, massa värmeljus överallt och min myslista på spotify sprudlar ur högtalarna. Jag måste verkligen ta det lugnt nu och ladda om batterierna. Innan jag landade i soffan blev det promenad i skogen i hellregn, ventilera tankarna ordentligt och sen en varm dusch på det när jag kom hem. Och nu är det mys på högsta nivå!

 



Postat av: milla

Vilken fin design du har fått!

Det är härligt med goa vänner.



Sköt om dig nu.

Kram

2011-05-16 @ 18:39:01
URL: http://www.havsrosensstuteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: