Ny vecka

En ny vecka är här! Jag älskar att ha en ny vecka inför dörren och kunna se hur man ska planera och ha det på alla plan. Har kommit fram till att jag behöver ett strukturerat liv och ha fasta punkter för att må så bra som möjligt. Därför är kalendern min bästa vän. Då kan jag ha stenkoll!

Har fått fixat en del ärende idagoch träffat Caroline och hennes dotter en sväng, riktigt mysigt! Barn är ju för underbara och man får en energikick bara av att se dem. Tänk att den lilla donnan blir 2 år till sommaren! Det känns ju som att jag satt med det lilla knytet i famnen för några veckor sedan. Åhh vad tiden går fort!

Nehepp, nu ska jag fortsätta att titta på en unge i minuten :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: