Tea time

Äntligen landat i soffan! Nya vanor igen, det tar på krafterna till en början, men visst är det skönt när allting blir vardag igen och rutinerna kommer tillbaka. Även om man är däckad på kvällarna :) Har hoppat i pyjamasen och kokat en kanna te till mig nu. Välförtjänt, tea time! Sambon är och meckar och jag har eget kvällsmys hemma.

Har fått gjort en del här hemma ikväll, känner mig effektiv och riktigt flitig! Så imorgon slipper jag tänka på att göra något nyttigt när jag kommer hem, allting är ju redan gjort då! Framförhållning :)

Har nästan inga nya bilder på datorn, sambon ska fixa och lägga över dem på denna,så får bli en bild som fanns på minneskortet i kameran, Enjoy!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: