Anonym?

Visst är det bra att det finns "människor" som kan berätta för en hur man är, hur äcklig och hemsk man är! Att man är totalt värdelös, hur illamående man blir av ett se en annan människa, vilken total mognad det finns hos vissa människor! Och människor som inte ens har mage att stå för vem dem är, utan är anonyma. Måste vara ett hårt liv, när man inte ens vet att man börjar ny mening med med stor bokstav! Get a life for fucks sake!

Som om man inte har nog med sitt eget liv utan låter andras liv ta så stor plats i ens liv och att man nu kan störa sig så jäkla mycket, jag anser att ogillar man en annan person, jag men skit då i att lägga er energi på hur den är,ser ut och vad den gör. Lev ert eget liv istället, hur svårt är det?

Och med vem jag väljer att dela mitt liv med, har väl enbart jag med att göra? Så länge jag är lycklig och mår bra  och vi trivs tillsammans så kan du helt enkelt börja fundera över ditt eget liv. Du kan verkligen inte må bra med ditt liv, den saken är jag på det klara med, dock väldigt tragiskt men det finns hjälp att få!!

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Den texten är ganska passande, härmed tackar jag för mig och min tid här! Om det var detta du ville så har du lyckats!

 

Och alla ni andra underbaringar, tack för allt! Ni är helt underbara!



Postat av: Skogstok

Vad är detta??!! Jag kan inte hitta vad det nu är den här personen har skrivit, blir mest förvånad över att du låter vem det nu är styra. Du har väl mer skinn på näsan än så?? Tycker inte du ska lägga ner din blogg!! Kramar// Nina

2011-10-05 @ 14:18:39
Postat av: milla

men vad är det nu???? Jag blir rent rädd ju hur den sk. mänskligheten är funtad. Varför kan inte folk bara ge f....n i andra och leva sitt eget liv för?? Kram//Milla

2011-10-05 @ 17:07:26
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Ignorera.. du vet att det inte stämmer

2011-10-05 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: