Slappedá

Då var det tisdag, har tagit dagen i ganska sakta mak och mestadels bara myst. Blev lunch på IKEA med mamma inna vi åkte ut till deras nya hus. Hjälpte till att packa upp saker i köket och åt pannkakor som mormor gjort. Gudomliga!

Chili är bortlämnad till svägerskan och nu sitter jag och plaskar med fötterna i ett fotbad. Det behövs verkligen, det går så fort innan dem blir ofräscha igen, vem vill gå runt med förhårdnader och äckliga fötter?... Usch! Ogillar skarpt människor som inte tar hand om sin kropp, det ser verkligen osmakligt ut med spruckna häler, torra armbågar mm. Det finns ju sätt att få buckt med det, tex krämer mm. Sen finns det ju människor som har extrema problem och då gör dem ju allt vad dem kan för att rätta till det och det kan man inte rå för. Ren lathet, NEJ! Man får bara en kropp, och den skall man vara rädd om :)

Ska jobba inatt, men innan dess ska jag hinna vila upp mig lite. Och träna såklart, träning är fruktansvärt viktigt för mig, går nog inte att förstå om man inte tränar själv. Man blir beroende ;-) Denna veckan är det antidopingvecka på Friskis i Helsingborg, föreläsning för dem som är intresserade på torsdag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: