Allting blir inte som planerat

Men vad gör det om hundra år? Man får passa på medan man kan, och planerna blir ändå inte pajade så det är ju finemang från min sida sett. Var hemma hos mamma efter jobb och hjälpte till att flytta lite kartonger till nya huset, fick med mig "tomtegröt" hem, mammas gröt är bäst!

Köpte med Kinamat hem och tände massa värmeljus och tittade lite på tv, fredagskväll is the thing :) Mysigt att bara få vara, och Chili har det bra hos snällaste svärföräldrarna tills jag hämtar henne imorgon. Så tacksam för all hjälp nu när man är ensam hemma med hunden! Blir lite meck, men allting går bara man vill :)

Och nu hör jag hur sängen ropar, tänker verkligen få ihop den där omtalade skönhetssömnen, den behövs verkligen nu när man är lite halvsliten ;-)

Godnatt!



Postat av: Daniel K

Du behöver ingen skönhetssömn!! Du är vacker som du är älskling!!

2011-10-04 @ 09:15:00
URL: http://www.team-overdrive.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: