Fredagsmys

Igår kväll fick jag besök av min fina vän Sophie efter kvällens skivstångspass. Vi skulle laga middag tillsammans och ha fredagsmys. Det blev riktigt god mat och dryck! Livskvalitet av högsta grad måste erkännas, att äta gott och ha bra sällskap får givetvis vem som helst att må bra! Speciellt efter denna veckan, har haft massastrul med min stackars mage, men det är inte så konstigt, saker och ting kommer som ett brev på posten tyvärr!

När maten var nere förflyttade vi oss in i soffan. Tittade på den klassiska tjejfilmen som gick på tv11, "En prinsessas dagbok" och under tiden somnade vi flertalet gånger, fredagströttheten slog på skulle man kunna säga :) Men det är faktiskt OK efter en arbetsvecka tycker jag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: