G'night

Time to sleep! Då har vi en ny vecka framför oss snart igen, har varit en intensiv men ack så bra helg. Ullared igår och familjemys idag. Kan ju knappast begära mer av en helg, möjligtvis sömn, men man kan inte få allt här i livet ;-) Man får vara tacksam för det lilla.

Kvällen spenderade jag i Bårslöv hos mina kära svärföräldrar, det bjöds på middag, gick från ett dukat bord till ett annat faktiskt. Är äckligt mätt fortfarande! Vi åt och sen tittade vi på bilderna från USA igen, eftersom min svägerska och hennes sambo inte hade sett dem. Och under tiden blev det massa mys med Chili, som sover borta inatt och spenderar dagen med svägerskan eftersom jag jobbar. Tur man har snäll familj/släkt som hjälper mig.

Har nog glömt att berätta att älsklinge ringde i förmiddags, oj, man saknar nästan honom mer efter att man pratat på telefon än när man bara skriver. Är tomt och tyst här hemma nästan jämt, 2 veckor sen är han hemma igen, lång tid men lär nog gå ganska fort med tanke på allt som händer hela tiden!



Postat av: a

Skön bild! Så härligt äkta! Gillar!

2011-10-01 @ 00:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: