Resan betald

Då har resan blivit slutbetald, och det känns galet skönt. Tänk att det är mindre än 2 månader kvar tills vi åker till Egypten, jag och Sophie! Det ska bli jätteskönt att komma hemifrån lite och koppla av, få vara för sig själv lite och inte vara nåbar ständigt. Mobilerna kommer stängas av kan jag säga! Och vill vi kan vi ju använda datorerna på hotellet :)

Blev en lunch ute på Väla och Sophie passade på att shoppa lite inför resan och jag fick ett litet ärende fixat inne på Telenor. Killen där kände igen mig efter alla våra turer, så jag behövde inte kvittot som jag glömt hemma för att hämta ut varan. Om han gjorde rätt eller fel vet jag inte, hade ju smset i mobilen att varan var i butiken nu! Service kallar jag det efetr allt strul!

Tanken är en promenad i Pålsjö skog ikväll för mig och Chili, inget pass på friskis som jag är sugen på och jag vill kunna hålla kväll här hemma idag, och Sophie kommer hit ikväll igen så vi kan planera lite inför resan och dricka ett glas vin eller två. Man får ju passa på när man kan!

Jag tror nog vi kan stå ut här i en vecka :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: