Utbildningsdag

Har verkligen haft en fantastisk dag! Otroligt lärorik och spännande, finns absolut inget att klaga på. Utbildningar är ju så givande och får en att tänka i nya banor och det blir inte som en helt vanlig dag. Den är liksom mer spännande, missförstå mig rätt. Vanliga dagar kan ju också vara spännande, men här har man lite andra förväntningar helt enkelt.

Svärmor var snäll och bjöd på mat när jag kom och hämtade Chili, lasange somvar gudagod! Sen jag kom hem har jag legat i soffan och njutit av att bara slappa, och sen testade jag även lite Zumba som jag fick av en underbar vän idag, så tusen tack bästa M! :)

Sovmorgon imorgon, kan inte säga annat än att jag längtar och ska njuta, fullt ut såklart! Väntar ju finbesök av Sophie, så då kan man ju inte vara annat än glad!


Postat av: Emelie Lyrefors

Härligt att ni hade det bra på HAB! Åh zumba är så himla skoj! Hoppas det var roligt! :) hoppas allt är bra med dig! :) KRAM KRAM

2011-09-28 @ 09:11:33
URL: http://lyrefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: