Utsövd

Åhhhh, sådär, efter några timmars välförtjänt sömn vaknade jag av klockan på mobilen. Nu väntar några härliga dagar, orörda och oplanerade till största del. Just what I need :) Att vakna på morgonen och ha dagen framför sig, känna av sin dagsform och ta saker och ting som dem kommer.

Även om jag till största del lever ett ganska strukturerat liv, kan jag även vara väldigt impulsiv. Jag älskar fart och fläkt men måste också lära mig att varva ner och lyssna på kroppens signaler. Vissa dagar är det lättare att slå dövörat till och ignorera alla dessa signaler som skickas från hjärnkontoret. Men sen en dag så sitter man där igen, fastklistrad i väggen och kommer ingenstans. Hur bra är det då?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: